April 18, 2012

.bertunang sudah, kahwin nya bila???

Ramai yang dah tanya aku, BERTUNANG SUDAH, KAHWIN NYA BILA ?

Biar aku nak jawab sekarang. Tarikh yang dirancang dan dipersetujui kedua keluarga sepatutnya bulan 5 ni.  Tapi.........Abah baru meninggal, mak dalam 'Iddah lagi. Kenduri kena la tangguh kan. Ralat sangat rasa hati bila kenangkan pasal benda ni. Tapi sikit pun aku tak boleh nak salahkan takdir. Ini yang Tuhan dah atur dan tentukan dalam hidup aku. Aku redha dengan pemergian abah. Tangguh la kahwin camna pun, tapi tanpa abah segala-2 nya rasa kurang.

Bila dah discuss dengan family aku dan family belah Encik Tunang, kitorang decide akan buat kenduri sebelum raya mungkin dalam bulan 7. Tinggal lagi 2 bulan dan semuanya in progress. (^_^) Alhamdulillah...

Abah, walaupun tanpa kehadiran Abah, segala-2 nya kami akan buat sama macam yang abah rancang dan mahukan.

0 update status ツ: