May 6, 2012

.seronoknya tengok orang kahwin

Semalam pergi kenduri kat Kampung Selabak, Teluk Intan. Officemate kahwin. Akhirnya...! Pergi dengan Encek Tunang. Huhu, ada satu ayat yang Encek Tunang cakap buat aku sedih.

"Sepatutnya kenduri kita jugak hari ni kan. Semalam nikah, harini sanding rumah awak, esok pulak rumah saya"

Redha. Itu jugak yang Encek Tunang pesan. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Tetap bahagia sebab Encek Tunang sentiasa ada. Dan tambah bahagia tengok kawan kita yang senyum memanjang! Yer la orang tengah bahagia sekarang.

Tema dia PINK Purple... Sweet sangat-2! Habis satu rumah dia cat warna purple. Dah nampak macam anggur pulak. Dah sampai tak sempat makan lagi dah kena tarik jadi pengapit. Hadoyai! Apekah??

Serius aku ingat dia main-2 masa dia mintak aku jadi pengapit. Tak sangka kena jadi jugak. Hadoyai!








Yeah!! Aku berdebar mengalahkan pengantin pulak. Dan ini gambar ramai-2 dengan pengantin, Encek Tunang, ehem.... Pasangan baru kahwin pun ada!

Tahniah Kak Jijah dan Abang Eto
Selamat Pengantin Baru Dear!
Semoga bahagia hingga akhir hayat

Balik dari Teluk Intan, kitorang terus shoot ke Tesco Extra Ipoh. Encek Tunang janji dengan photographer - Abang Reez nak jumpa bincang pasal our wedding theme. Aku ekutkan aje asalkan simple. Banyak cadangan pasal wedding kitorang atas Abang Reez. Kitorang ambik Abang Reez ni untuk event 2 belah pihak. Senang, mudah dan kebetulan Abang Reez tu pun duk kat Bercham. Dan package dia pun menyenangkan hati kitorang =)



Encek Tunang kepenatan!

2 update status ツ:

mia izzati said...

takpe..sekarang nengok kawan kawen..nti turn deqna plakk...masa tu senyum pun naik krammm..asik tangkap gamboo jekk..

deQna said...

sblm krammm kita letak gam siap2 kat mulut biar senyum salu....xla lenguh nnti....camera mesti merata-rata...