June 12, 2012

.perlu ke aku jogging?

Assalamualaikum w.b.t


Sekarang dah rasa cergas sikit. Aku dah mula jogging. Lepas berbulan aku rasa tension dengan kerja, sekarang baru rasa longgarnya segala urat sendi tekanan yang ada. Kalau aku tau dari dulu lagi aku start jogging. Tak la badan aku ni macam di pam-2. Haish..!

Dulu bukan tak nak jogging, tapi aku segan plus malu. Rasa macam aku ni je beria nak jogging tengah laman kawasan flat aku tu. Nak pergi taman, jauh kot. Nak jogging kat kawasan U, lagi lah aku malu. Budak kadet yang badan flat tough sume ada. Tetiba aku ni yang macam teletubbies pulak yang lari kat tengah-2 diorang tu.

Aku dah dapat port nak jogging sekarang ni. Kat kawasan perumahan teres dekat-2 dengan flat tempat aku tinggal. Suggestion by Encek Z, officemate aku. Jogging untuk sehat atau nak kurus??? Aku buat untuk dua-2 sekali. Biar dapat double..! Sehat, kurus dan sempurna.


0 update status ツ: