May 25, 2011

boleh enjoy lepas dapat claim hoorayyy!

Assalamualaikum...

Berangan la kau kalau nak enjoy! Ikut hati memang nak yak yey dah tapi huh...aku nak masuk umah baru next month. Eh insyaAllah kalau dapat. Belum kompem lagi, tapi kalau dah kompem esok, banyak benda la nak kena beli. Dapur, peti ais, almari, katil tilam bagai, tu pun nasib baik abang aku bagi pinjam TV dia...huhu. So, tak boleh la yek aku nak meng'enjoy'kan duit2 tu ye.

Duit tu sebenarnya aku dapat claim ke Kem Terendak Melaka yang aku pegi last month. Aku dah rasa cuak dah bila la nak dapat claim tu. Aku takut sangkut je. Kalau sangkut tak merasa la aku. Bila dapat je cek tu tadi, hoho gila lega la hati. Dapat dah duit tambahan yang aku tunggu2..

Claim dah dapat, kalau ade rezeki rumah sewa lak dapat bulan depan, banyak dah list dalam notebook aku yang boleh aku pangkah! Dah banyak jugak la benda yang dapat aku setelkan dis few month. Seronok tak dapat nak cakap la. Gila la aku kalau aku tak rasa seronok and bahagia. Hahaha.... Esok2 boleh tambah list yang baru sebab banyak lagi benda yang aku target tahun ni dan harap2 tercapai la semua. Hehehe...

p/s: Doa2 kan aku ye. Moga mudahlah perjalanan hidup aku, berharap semua yang aku buat diredhai!


0 update status ツ: