May 27, 2011

cerita kawen aku..eh??

Attention : ini bukan cerita kawen aku

Ehem... Tajuk best! Kalau cerita bab kawen ni ramai anak'2 dara yang akan tersengeh'2 sambil tersenyum simpul. Kononnya malu'2 la kot sebab ni kan bab orang'2 tua akan menjeling'2 tengok anak sapo la aku nak buek menantu. Tak pon dialog nya, alahai sopan lemah lembut betul anak dara ni, elok bonar di buek menantu. Haish! Ada yang tengah teruja ke baca post aku ni? Tu mesti dalam hati tu cakap, apa aje la minah ni nak merepek bab kawen ni kan. Nak promote mak andam ke, pelamin ke, butik'2 yang provide baju pengantin yang up-to-date ke?

Huish, kalau nak cerita bab yang satu ni, memang amek masa beb. Dari hal merisik, meminang, sampai hal kenduri tu memang banyak benda yang nak dibuat. Tambah pulak sekarang dah jadi trend, masa bertunang ade mini pelamin. Aku ada satu mini pelamin yang aku minat sangat'2. Kalau boleh esok'2 aku bertunang, nak gak la merasa mini pelamin tu. Haish, dah kantoi la aku ni single lagi! Hah, skang bukan nak cerita bab aku k!




ha! yang ni la mini pelamin yang aku suka tu

Sweet kan? Simple je tapi menarik. Kira ok la kan tuk majlis bertunang. Majlis kecik je kot, takkan nak wat pelamin yang gah lebih dari orang nak sanding lak.. Hehe.. Ni dari butik D'AF Bridal kat Tambun, Ipoh. Aku tak sure la dia de page dia sendiri atau tak. Kalau minat, boleh la add dia kat facebook. Aku dah link kan, klik aje kat nama dia tu. Wah, aku promote de. Make up dia pun cantik. Selain dari buat hal'2 kawen ni, dia de provide kelas make up. Pasal harga, aku tak berapa tau lah.

Korang ade wedding theme idaman tak? Mesti la ade kan. Ala'2 garden ke, cinderella ke, apa pun tema nya, aku tak pernah pikir kot. Yang aku tau, aku nak kaler hitam plus silver plus putih. Ok tak? Santek dan aku suka!



yang ni contoh kaler pelamin yang kena dengan tema aku suka untuk hari sanding
cuma design nya aku tak pernah la pikir cemane lagi
kaler tu dah kena dah la
picture credit to : cantik manis bridal

By the way, last week kazen aku bertunang. Tema nya pink. Ini general punya tema.. Dari akak aku tunang dulu sampai ke kazen aku kaler pink. Aku nanti agaknya kena la tukar kaler lain pulak.. Bosan pulak orang asek nak tengok kaler tu je! Cantik ke tak kalau bertunang guna tema kaler pink? Tengok je sendiri.




macam mane? cantik tak?
Wah, kompem aku nak kaler pink jugak!
Ha cik honey bee dah mula mengade ok!

Owh, nak tau tak? Lepas je kazen aku ni bertunang, aku dapat banyak soalan berbentuk begini :

Owh, kakak dah tunang? Awak tu bila lagi?

Kakak merujuk kepada gelaran si kazen. Am i going to answer THAT question??? Obviously i'm not!

Babai!

0 update status ツ: