May 28, 2011

himpunan sejuta belia : korang pergi ke?


Sabtu kan hari ni? Korang pegi mana? Haish gaji dah masuk la, shopping la apa lagi kan.. Tak pun korang mesti pegi Hari Sejuta Belia. Aku dengar, dah sesak gila dah putrajaya tu. Dah tengok berita, peh ramainya khemah, ramainya orang. Apa yang besh, ce story sket kat aku.

Aku ada plan nak pegi, hampir lupa yang ada janji dengan tuan rumah sewa. Know what? Good news! Aku dah dapat rumah hoyehhh! Siap dah boleh masuk cukup bulan ni dan paling besh sebab dekat sangat dengan tempat keje aku dan rumah akak aku sekarang. Satu step lagi dah selesai but masih ade step terbesar yang aku kena lalui pulak. Nak cari barang'2 dalam rumah.




Weh! Bilik aku ke ni?
Kompem la bukan.. Hehehe.. Tapi santek kan?
oi Cik Honey Bee, jangan berangan ok! Umah kau kecik!

Apa salahnya berangan, esok'2 dah ade umah sendiri kita buat la macam ni kan. Sudah la Cik Honey Bee, esok'2 by the time aku dah ade umah sendiri kompem de design lawa lagi. *sigh

Tadi dah pegi jalan'2 carik barang. Aku tak jumpa lagi almari yang santek and besh! Huish kejap lagi dah nak kena start buat checklist barang apa yang nak kena beli! Wah gembiranya hati. Tak sabar nak masuk rumah baru. Banyak barang nak beli, banyak keje nak kena buat. Wawawawawa...... Chaiyok'2!

Ok lah! Nak buat list barang yang nak kena beli. Excited tak abeh lagi ni! Pray for me! Hati dah berbunga ceria. Weeeeee......

Ok. Babai!

0 update status ツ: