June 12, 2011

Hey kau... Terima Kasih....

Aku ada rasa marah tu lagi tapi aku tetap nak ucap terima kasih. Sakit tu makin dalam terasa tiap kali aku ingat kau tapi aku tetap nak ucap terima kasih.

Terima kasih sebab datang dan senyum.
Terima kasih sebab selalu menemani.
Terima kasih sebab sakitkan hati aku dan aku tak pernah sedar.
Terima kasih sebab selalu tak hiraukan aku dan aku tak pernah sedar.
Terima kasih sebab hancurkan hidup aku dan aku tak pernah sedar.
Terima kasih sebab tinggalkan aku saat aku tak sedar kau memang tak bererti dalam hidup aku.
Terima kasih sebab buat aku terpinga-pinga bila aku tak lagi dengar suara kau.
Terima kasih sebab buat aku termangu merenung handphone sambil tunggu panggilan dan mesej-2 kau.
Terima kasih sebab kau pergi tiba-tiba dari hidup aku, tinggalkan aku dengan seribu tanda tanya.
Terima kasih sebab kau pergi dari hidup aku dan akhirnya aku jumpa insan yang jauh jauh jauh jauh jauh lebih baik dan sempurna dari kau.
Terima kasih juga sebab buatkan aku lebih bermakna dalam hidup dia.

Aku kini tak membenci... Sedikit rasa benci pun aku tak simpan dalam hati buat kau. Untuk apa kan ? Aku dah maafkan. Dah lama. Dah sangat lama aku maafkan.

Aku pun harap kau maafkan aku. Biarkan aku pergi dan biarkan aku bahagia. Itu juga doa aku untuk kau. =)

0 update status ツ: