June 24, 2011

Seronok tau kalau dapat balik kampung

Assalamualaikum....

Huah! Dah bersawang agaknya blog aku ni. Dah semakin kurang aku berblogging ni.... Asyik blogwalking je. Owh for ur information, aku balik kampung last week. Balik kampung dengan rasa #hepi teramat lah! Dan aku balik dengan hati berdebar-2 nak bukak cerita kat mak aku pasal hal tu. Hal ape? Haish..yang ini la. #korang dapat pick up tak maksudnya?

Bukan main susah lagi aku nak cari waktu seswai nak bagitau mak pasal cerita tu. Tiap waktu abang dan akak-2 aku asyik kepung mak aku je. Ngeri la nak bukak cerita tu depan diorang. At last, bila dapat bukak cerita, aku rasa macam tak berape nak #besh lak. Macam tak berapa nak bincang secara seriusnya. Time aku bukak cerita je, de je yang menempek kat mak aku. Haish!

Asalkan mak aku dah tau, kira ok lah. Abah pun dah tau gak. Maybe mak borak-2 berdua je kot dengan abah sebab ade certain-2 time aku perasan yang abah perli-2 aku. Hehe... Minggu ni aku balik Ipoh lagi. Sorang diri. So aku boleh la bincang dengan seriusnya pasal tu. Dan aku nak pegi tempah baju untuk raya. Korang dah tempah belum?

0 update status ツ: