August 24, 2011

.janji yang tak ditepati

Hello bloggers !

Tak nak buat wordless wednesday hari ni. Rasa ditindan, dihimpit dan ditindih perasaan lampau. Mak pesan kalau dah BERJANJI kita mesti tepati. Ya! Aku dah banyak kali berjanji dengan diri sendiri untuk berubah dalam certain-2 perkara dan perangai aku yang buruk-2 tu. Bukan untuk orang lain tapi untuk diri aku sendiri and even masa depan aku sendiri. Tau yang dah banyak waktu yang berlalu aku buat sambil lewa je. Bertekad kononnya nak berubah tapi habuk pun tak de, tak jalan. Bila buat semuanya jadi separuh jalan je.

Kali ni InsyaAllah, aku nak kuatkan hati dan berazam nak langsaikan semua janji-2 tu. Janji yang aku kena tepati untuk kebaikan banyak pihak. Terutamanya untuk diri aku sendiri. Selagi aku tak langsaikan janji-2 tu, aku takkan cukup kuat untuk tempuhi dunia lain selain dari dunia kosong aku sendiri.

Cukuplah selama ni aku dah mengabaikan diri dan hidup aku sendiri. Kuat semangat dan bertabahlah ye!

0 update status ツ: