September 15, 2011

Gubahan hantaran unik, serius korang akan suka

Salam bloggers !

Malam semalam even dalam kebasahan dan  kekuyupan meredah hujan, aku pergi jugak rumah kakak aku (Kak Tora) kat Tasek Height Apartment. Sebenarnya aku dah janji dengan dia nak bayar duit Tupperware yang aku beli masa bulan puasa aritu. Aku dah datang tapi duit pulak tak bawak. Haish !

Masa lepak rumah dia, dia de cerita pasal hantaran. Dia ni memang rajin sket bab-2 mencari gubahan hantaran yang sweet-2 dan comel-2. Dia ada tunjuk beberapa blog yang de cerita pasal hantaran, gubahan, kad jemputan, guest book dan macam-2 lagi la yang ade kena mengena dengan pengantin dan kenduri-2 kawen ni.

Yang paling aku teruja tengok bile ade satu entry ni ade gambar gubahan hantaran dari kain perca + butang. Serius paling cantik + unik + comel aku pernah tengok ! Mungkin korang-2 pernah kot tengok gubahan hantaran ni. Aku ni kan biasanya akan terlepas ‘tren’. Ketinggalan je selalu.

Gambar-2 tu aku ambik dari blog Dia Terima Nikahnya. Tuan punya blog ni pun dapat gambar tu dari sorang kawan dia yang dapat gambar tu dari emel. As mentioned, sumbernya tak diketahui.


 
 
 
 
  Cantik + comel + sweet kannnn...... !

Geram betul aku tengok semua-2 tu. Ni yang nak balik Ipoh nak kumpul balik semua perca-2 kain pastu nak suruh mak ajarkan. Makkkk.......ajar la orang buat macam atas ni. Mak kan terer !

0 update status ツ: