May 16, 2012

.51 hari lagi...sangat bahagia!

Sekarang dah pandai kira hari. Mau hari-2 jugak aku tengok kalendar. Sampai naik lasam la kalendar aku tu. Teruk sangat nampak aku yang tak sabar ni. Haish...!



Mr and Mrs by WeHeartIt

Gerun, risau, takut, bahagia pun ada. Rasa macam banyak lagi tak buat tapi  bila tengok-2 balik, banyak part yang dah siap sebenarnya. Makkkk tolong...! Risau pulak nak jadi bini orang. Nanti nak manja-2 dengan mak, mak kata ngada-2 pulak. Teruk betul anak mak ni.

Nak cari Mak Andam ? Klik sini :


Nak cari Kad Kahwin comel-2 ? Klik sini :


Nak cari photographer ? Klik sini :


Aku tak mencari kehebatan dan kemegahan tapi aku mencari kesempurnaan dalam kesederhanaan.
Moga aku diberi kebahagiaan dan dipermudahkan segalanya. Amin......

1 update status ツ:

mizzmiaizzati said...

mesti berdebar giler ni ek..besss taw.. masa bersanding hurmm pakat krem le mulut tu asik senyumm..moga semua berjalan lancar ek