June 26, 2013

.semuanya untuk anak Ibu

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..... Dah selesai semua urusan interview Pembantu Penguasa Kastam 24 Jun 2013 haritu. Tak sangka, ni lah first time pergi interview, semua staf dia, dari yang susun kan fail sampaikan ke pengiring pun baik-2 dan ramah-2. Ahli panel dia pun sama, baik dan peramah sangat-2. Selesa betul dapat interview macam tu. Ada rezeki nak dapat kot ni????? Aminnnnnnnnnnnn................................................................. Ibu buat semua ni untuk anak ibu =)

Semuanya berjalan lancar even ada jugak soalan-2 yang tak dapat aku jawab dengan BAIK ! Uhuk.... Gelabah punya pasal aku lost semua fakta. Mudah-mudahan tak berkurang la markah aku. Last sebelum keluar, aku mintak ampun mintak maaf je kat panel-2 berdua tu sebab aku lost. Aku doakan yang baik-2 aje. Dah buat dan beri yang terbaik. Mudah-mudahan ada rezeki ni, memang rezeki anak ibu la =)

# Doakan aku ye kawan-2 !

3 update status ツ:

SUHAIDA said...

good luck cayunk! anyway blog awak sgt cute lahhhhhh

SUHAIDA said...

good luck cayunk! anyway blog awak sgt cute lahhhhhh

mia izzati said...

syoknyee... manatau dapat muna...rezeki anak..