June 5, 2013

.Imigresen vs Kastam.... Mungkinkah?

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t

Fuhhhh.....! Seminggu lebih tak mengadap blog rindu pulak rasa. Badan-2 still rasa lemau lagi after balik dari Penang. Kerja punya pasal, gagahkan jugak lah ! Seminggu lebih duk dekat Penang, kerja, betul-2 memenatkan. Dengan bawak perut lagi, memang mengah dan mencabar sungguh. Hari-2 pulak tu tido lewat. Weekend ni nak cover tido balik. Penat......!

Pagi semalam, terkejut aku bila tengah-2 mandi, Suami menjerit panggil. Buang tebiat agaknya pagi-2 buta terjerit-jerit. Habis mandi, keluar je aku nampak dia depan pintu dah tersengih-sengih. Sepantas kilat dia bagitau aku dapat interview SPA, Pembantu Penguasa Kastam.

Dia check handphone aku rupanya.... Ada e-mail masuk, dia baca la. Oh...aku memang tak pernah nak ambik peduli kalau bunyi handphone tanda e-mail masuk. Tak puas kot mengadap baca e-mail dekat phone. Lagipun, aku bukan pakai internet, Wi-Fi semata-mata. Bila tempat ada je Wi-Fi, berderet-2 bunyi masuk. Last-2 aku padamkan aje. Nanti kat office la baru tengok.

Interview......... Pembantu Penguasa Kastam W17. Alhamdulillah. Mungkinkah rezeki anak?  Kalau jodoh kuat, memang rezeki aku, Suami dan anak, memang pakai uniform la aku camni. He he he..... Baru ngam Cik Abg Imigresen vs Cik Adik Kastam.
Mudah-mudahan ini yang terbaik buat aku, suami dan anak =)
Alhamdulillah..... Amin.... Syukur atas kurniaan-Mu ini.

0 update status ツ: