October 31, 2012

hati oi jangan la gelabah sangat

Penat dan berdebar.

Semalam dah separuh barang selamat sampai di Seri Iskandar. Penat woo.... Lagi penat Si Hubby dan kengkawan dia. Nak angkat barang, loading barang, makan pun entah ke mana.Sehari suntuk letih angkat barang dan letih dalam perjalanan je. Maaf la tak dapat nak melayan kamu semua sangat. Faham kamu semua letih. Terima kasih banyak-2 ye.

Lagi beberapa jam dah nak berangkat ke Seri Iskandar. Rumah kat sana bersepah lagi tu. Halalkan aje la. Esok dah mula kerja. Tak sempat nak tengok sangat. Barang pun baru loading. Ye sungguh semua ni buat tergesa-gesa. Harap-2 tak ada apa la yang kelam kabut sangat esok pagi masa nak daftar. Risau ade dokumen yang tertinggal je.

Disebabkan aku pun dapat kerja ni mengejut, so post aku ni pun akan kelihatan begitu juga. Last story aku ada mention, aku dapat kerja di Perak kan. Yup! Finally! Aku pulang ke Perak, lebih tepat lagi Seri Iskandar. Sini aku dapat tetap kerajaan. Gumbira sungguh mak aku. Akhirnya mak. So rumah sewa pun dah dapat even keadaan tak begitu baik. Esok-2 aku pindah lagi la tu. Tak sempat nak cari dah. Itu je yang mampu dapat.

Hope dapat rumah lain. Hubby risau kawasan tu sunyi sangat. Tak per la. Duduk sementara, esok-2 memang wajib cari lain. Wish me luck for tomorrow. Hari baru untuk aku, suami dan family. Ini yang aku mohon dan Alhamdulillah Allah dah makbulkan. Dekat dengan mak dan tinggal dengan suami even dia akan jarang-2 balik. Oh tak de masalah. Sebab kita dah makin dekat kan Abang!

# Aku sangat berdebar la untuk esok. Kenapa ye.....

2 update status ツ:

mia izzati said...

wahhh syiokkknye dah dapatkeje kat sini..tahniahhh ek

deQna said...

@mia izzatiheeeee......ye...sangat syiokkkk giler.......