November 30, 2012

.perut kempis, badan kurus, hati pun senang

Assalamualaikum w.b.t

Nak kurus, slim? Gunalah Felinna Inchloss Lotion. Pasti puas hati! Ceh dah macam iklan je...
Aku baru dengar je produk ni. 
Mana-2 ruang dalam FB mesti penuh dengan Felinna Inchloss Lotion ni.
Bergegar jugak hati ni tengok rata-2 pakai berkesan.
Dah sampai tahap terkinja-kinja nak beli lah.
Aku ni satu jer la perangai hampeh bab-2 membeli.
Pantang tengok produk-2 baru ni, tengok pula testimoni super duper berkesan, macam pantas je tangan ni nak keluarkan duit. Cissss....


Sepantas aku menaip entry ni, sepantas tu juga aku membeli. Malah lagi pantas. Hohoi...... Entry ni keluar lepas aku dapat barang tu. Gegege....... Tak sempat nak pikir panjang dah, beli terus. Bohong la... Aku ada baca la sikit-2 pasal lotion ni dulu sebelum beli. Tak de la sampai aku beli benda ni secara meng'khinzir' buta. Yeay....! Apa bagus sangat ke pasal lotion ni, sila klik link bawah ni ye. Beli pantas kan, nak story kat orang malas. Ceh..!


Aku nak rasakan sendiri. Mau ke tak lotion tu dengan badan aku. Kalau tak jalan, kebanyakan salah nya memang atas aku. Malas dan tak konsisten! Peh!

4 update status ツ:

Cik Puan Bunga said...

Weh weh pun tengah cuba Felinna ni . Sapu kat perut yang memboyot macam tengah pregnant ni . Kakaka ! Mana tau berkesan kan ? Weeee!

mia izzati said...

muna nanti hapdet citer ye..beminat nak tawww nihhh hehe

deQna said...

@Cik Puan Bunga ahaaaa....tu la kak....moga-2 Felinna ni buat kita lagi anggun...Eceh!

deQna said...

@mia izzati Hehehe...... Kalau berkesan muna tentu update... Kalau tengok lama tak de post feedback psal ni, hehe paham-2 jer la...