December 3, 2012

.rasa sejuk menghasilkan rasa mengantuk yang hebat!

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t

Menghitung waktu lagi 55 minit untuk pulang. Aku memang suka menghitung waktu bila rasa sejuk bercampur bosan bertandang. Oh ye, hari ni first day aku di UiTM. Tak ada briefing yang panjang. Dari pagi tadi aku cuma menelaah satu fail sambil menjamu mata tengok student-2 lalu-lalang. Mengantuk sehhh..... Office sejuk, aku pulak lupa bawa blazer. Ah...padan la muka kau!

Iye! First day masuk keje tempat baru memang membosankan. Tambah bosan lagi, kalau kena pulak boss yang tak berhenti-henti briefing dari pagi sampai petang. Mengasak otak mengajar itu ini dalam masa sehari tu! Tapi Alhamdulillah.... Boss, staf-2 sini semua ok!

Hati aku penuh debaran ni menanti kerja apa yang bakal aku buat yang menunggu untuk menghentam aku sikit waktu lagi. Ya Allah, mudah-mudahan, rezeki baru aku ni lebih membahagiakan aku. Amin.....!

3 update status ツ:

mia izzati said...

rasa cam baca novel plak hehe

mia izzati said...

rasa cam baca novel plak hehe

deQna said...

@mia izzati hamboi.......ayat tak berapa besh ni pun dah sampai orang baca macam novel?? ni kompem novel yang membosankan...heheheahahha....