November 17, 2012

.sayang....bukan susah pun nak habiskan duit...

Assalamualaikum w.b.t

Tolong jangan ajak or bawak aku pergi kedai-2 yang comey-2. Habis kopak duit laki aku nanti. Hu hu hu..... Harini pergi Tokutokuya. Dah lama teringin sangat nak pergi Tokutokuya. Asyik dengar kakak dengan anak buah cakap je. Berjaya jugak pergi akhirnya. Macam mana rupa Tokutokuya???? Tokutokuya tu sama je macam Daiso dan 100Yen. Yang penting aku tak pulang dengan tangan kosong. Ha ha ha........ 






















Beli ni je? Ye... Ini saja.... Cukup! Nanti boleh pergi dan habiskan duit lagi. Tak lari pun Tokutokuya tu. Abis kuat pun bankrap, tutup! Tengok...obses pada warna pink takkan pernah pudar ok! Padahal kat rumah dah ada pun kitchen scissors tu. Warna hitam. Memang tabiat suka membazir lah kan. Tak kira, janji comey. Belakang yang terselit tu, bekas untuk minyak masak. Tak jumpa warna pink, aku ambik warna putih.






















So cute! Suka aku! Tak sabar nya nak masuk rumah dan mengemas. Aku rasa selagi tak balik Seri Iskandar ni, mau macam-2 lagi aku nak borong ni. Hah, sorry la suami, saya excited sangat-2! Teeeheeee...... 

# Mmmmmuuummmmuuummm........... Siyes rasa nak pergi lagi !

0 update status ツ: